2008. november 9., vasárnap

Wade Williams interjú



Hálás a karakterének, hogy ilyen sokáig szerepelt a sorozatban, mielőtt
meghalt?

Nos, tudtam, hogy közelgett már a vég Bellick számára és meglepett, hogy ilyen sokáig bírta a karakter. Volt már börtönőr egy évadban és valóban tartottam attól, hogy meghal, amikor hűvösre került a második évad végén. Ha meg tudtam volna jósolni a jövőt, akkor nyugodtabb lettem volna. Így visszagondolva, Michal-ék szökése után a Sonából, közel voltam ahoz, hogy én legyek a következő áldozat. Szóval, hálás vagyok a készítőknek, hogy ilyen sokáig része lehettem a sorozatnak.


Melyek voltak a legemlékezetesebb pillanatai, amíg "A szökés"-ben dolgozott?

Nos, sok emlékezetes pillanatom volt. Például, amikor két epizód erejéig, alsóneműben rohangáltam és úsztam a koszban, a vérben, az olajban. Vagy amikor, a legnagyobb hőségben forgattunk, Texas-ban. Ezek voltak a legkényelmetlenebb, de egyúttal legemlékezetesebb pillanatok is. Emlékszem, amikor az egyik nap végén hazaértem a munkából és leültem játszani a kislányommal, a nappaliban lévő fehér szőnyegünkre. Aztán szeretetből lenyomott a padlóra, így a szőnyeg is csupa kosz lett. Ettől fogva a feleségem rendszeresen elküldött tusolni, mikor hazajöttem. Az egy jó pont volt, ha jól néztem ki.


A karakterének átalakulása a sorozat egyik legnagyobb jellemváltozása. A "rossz fiúból" egy halála után gyászolt karakter lett.

Igen. Tudod, ez nagy dolog Bellick részéről. Gondolom szándékosan írak neki egy efféle "szép halált", hogy megmutassák, mit tudsz érezni egy olyan fickó iránt, akit az első évadban mindenki gyűlölt. Emlékszem, az első évadban Bellick-en kívül, szinte minden más szereplőt szerettek. Örülök, hogy így szállhattam ki "A szökés"-ből...


Forrás: Spoiler TV

Nincsenek megjegyzések: