2009. szeptember 26., szombat

4x13-14 - Vélemény...

4x13 - Deal or no Deal (Végső megoldás) - 10/6

Összességében egy átlagos rész volt, viszonylag kevés akcióval!
Linc csapkodását már hiányoltam korábban... most megkaptam. Jó volt és jellemző rá. Azért jó volt látni, hogy egyik fordulat után jött a másik. Scuderi halála... számítottam rá, eléggé kinyílt a csipája a Tábornokkal szemben, úgyhogy tényleg csak azt vártam, mikor dördül a pisztoly. Ötletes volt az is, hogy a Cég embere beszivárgott a Nemzetbiztonsághoz, hogy átverjék Mike-ékat, de közben a Nemzetbiztonság is hasonlót tervezgetett. Annak örülök, hogy Self tervére is fény derült, repülőút egy trópusi szigetre sok-sok millával. ( jó is lenne ) Egyértelmű, hogy meg fogja szívni. Gretchen egyből levágta a szitut, hogy valaki zsarolja Ritát... ügyes volt.
Az a sok flashback is jókor volt bevágva, megalapozta Self árulásának a hangulatát.
Érdekes, hogy Self csak úgy átadta az összekötőnek a Scyllát, mert le is lőhették volna, de ha jobban belegondolunk, akkor jól döntöttek, mert ha utólag jöttek volna rá, hogy hiányzik egy darab (amit Mike a mosdóban rejtett el), szívtak volna.


4x14 - Just Business (Tiszta üzlet) - 10/8

Élvezetes rész volt ez is. Az elején jó ötlet volt a "kamerás-patron" és Sucre elrejtőzése a csomagtartóban is ötletes volt. Amikor mondta Self, hogy "Nyissa ki a csomagtartót", na mondom papi, szívtál. Aztán mégsem. Szerintem sok jó és új (ha nem is hiteles) ötletet találnak ki részről-részre a készítők. Ilyen volt pl. a hajlakkból és a csőből összetákolt rakétavető. Amikor Linc a vállára vette és ment a zene (ami Mahone tárgyálásán is) awesome volt! Self egyre jobban megmutatja, milyen is valójában. Hidegvérrel (gyáva módon) hátba lövi az összekötőt és a kiszogáltatott, földön fekvő Mike-ot is kishíján. Azon a jeleneten röhögtem, amikor Self lezuhant a létráról. Az a fej...:D
T-Bag pálfordulása meglepő, de nem rossz. Nagyon megérintette őt ez a GATE - Cole Pfeiffer élet. Jól csinálták meg, amikor a Cole Pfeiffer névkártyára ráléptek, ezzel is szzimbolizálva, hogy Cole Pfeiffer eltűnt, meghalt. A biblia árusról az elején sejtettem, hogy Céges lehet, de nagyon meggyőzően játszotta, hogy tényleg egy hittérítő, úgyhogy kételkedni kezdtem.
Emily olyan aranyos kislány, sajnáltam, amikor beszélt Gretchen-nel telefonon. Az poén volt, hogy T-Bag a "csúnya bácsi". Mike orrvérzése a sikátorban is eléggé lehozó volt. Ahogy mutatták, hogyan lát, ahogyan kóválygott, majd összeesett... Self gerinctelensége határtalan. Furcsa leírni, de a Cég mentette meg Michael Scofield életét.
Mahone érzéseiről is kiderültek, amikor megpillantotta a kisfiával játszó férfit. Sara-n is látszik, hogy mennyire szereti Michael-t. Amikor sírni kezdett, őt is megsajnáltam. A testvéri kézfogás helyett, viszont jobblett volna egy ölelés.Egyre jobb az évad... ötletekkel és fordulatokkal teli, amiket én nem érzek eröltetettnek és az apró hibáktól eltekintve az 1. évad után ez a favorit. Pedig a 4x01 megnézése után én valahova a 3. évad szintje alá tettem, de örülök, hogy ez megváltozott!
Abszolút élvezhető és PB-s rész volt.

Nincsenek megjegyzések: