2009. szeptember 27., vasárnap

4x15-16 - Vélemény...

4x15 - Going Under (Látomás) - 10/8

Alapvetően nem volt rossz rész, én élveztem...
A műtétnél remekül vágták be a flashback-eket és Mike Charles-al való párbeszéde is felidézte, hogy honnan is indult ez az egész... (Fox River, Linc kiszabadítása) Amikor Michael haldoklott, nagyon jól jelképezték a kinyíló cellaajtóval és a mögötte lévő sötétséggel, hogy "megnyílt a kapu a halál felé". Ha nem tudtam volna, hogy Michael nem fog meghalni (még), elhittem volna, hogy igen...Kiderült egysmás a Scylláról, ami nem biztos, hogy hülyeség. Többek között a napenergia 100%-át hasznosítja és egyáltalán nem nevek és jelentések vannak rajta, amikkel le lehetne buktatni a Cég-et. Self csak azért mondhatta ezt, hogy a csapat motiváltabb legyen és megszerezzék neki, hogy eladhassa 125 milláért. Azt erősen kétlem, hogy a Cég jó, márcsak azért is, mert az eddigi részek/évadok nem ezt sugallták. Tettek egy "jót", megműtötték Michael-t (KÍSÉRLETI JELLEGGEL!!!), de azok után, ahány ártatlan embert megöltek, nehéz elfogadni, hogy jók lennének. Michael nem értem mit problémázott azon a végén, hogy Linc átmenetileg a Cég-nek dolgozik? Az ő érdekében teszi. Miatta kötött alkut, hogy megoperálhassák és ne haljon meg. Arról nem is beszélve, hogy "elvileg" ha megszerzik a Scyllát szabadon távozhatnak. Ismerve a Cég-et ezt kétlem, de, más lehetőségük nem nagyon van.Hát Sucre...Sajnálom, hogy kiszáll (hacsak egy ideig is), én nagyon kedveltem a karaktert, majdhogynem legjobban, de ami pozitívum, hogy túlélt 3 és fél évadot és élve hagyta el a sorozatot. Örülök, hogy végre élheti normálisan a saját életét Maricruz-al és a kislányával. Hétvégenként találkozhatnának a C-Note familiával... esténként egy kis sörözgetés, grill party, sztorik a Fox Riverből a chicagoi kertesházukban... Mahone szökése brilliáns volt, tudtam, hogy nem "pisilnie" kell. Ahogy ledarálta Wheeler-nek a szabálykönyv bejegyzését és ahogy végül meglépett az autóból, zseniális volt. Lang-től jófejség volt, hogy nem lőtte le és köpte be...


4x16 - The Sunshine State (Piszkos módszerek) - 10/7

Sajnos túl sokat vártam ettől a résztől, amit végülis nem kaptam meg. Már az elején elvesztettem a fonalat, kezdve az egész Scylla utáni nyomozással, aztán a ki kivel van kérdéssel.
Végülis meg lehetett nézni, de én mindenképpen nagyobb csattanót vártam. (mondom ezt úgy, hogy tudtam, amit tudtam Mike anyjáról) Lisa pálfordulása már Scuderi halálánál érezhető volt, de szerintem ő a "jó" oldalon áll. (már ha van ilyen) A flashbackek viszont ezúttal is tetszettek, valamint Mike "cute poison" akciója se volt semmi. Az ügyes húzás volt Gretchen-től, ahogy odacsalta a vevőt a kikötőbe és mondta, hogy "én inkább a családomat választom". Egyre inkább olyan érzésem van, hogy Gretchen és T-Bag kezdenek pozitív szereplőkké válni, hiszen még a kegyetlen, pedofil vadállat, T-Bag is amellett voksolt, hogy ne ölje meg Linc a csajt. Self egy undorító ember, nem találok rá szebb jelzőt. Az viszont durva volt, ahogy Gretchen-t leoltotta.Sucre úgy tűnik tényleg lelépett. Igazán szánhattak volna egy kicsivel több időt kedvenc karakterem búcsúzására, még akkor is, ha esetleg később visszatér. A vége elég cliffhanger-esre sikeredett Christina mama felbukkanásával...

Nincsenek megjegyzések: